80.000 Mörka

God Dag!
Steg upp från sängen vid 08.00 denna morgon. Satt mig vid datorn tills Älskling vaknade och steg upp. Vi har nu käkat frukost tillsammans. Det blev lite fil + start samt 2 mackor med ägg som pålägg. Mättande och gott.

Längtar till slutet av denna månad då det är dags för:

inför 80.000 personer🙂 vad då mäktigt?

Det ser ut att bli dåligt väder idag men det gör inte mig någonting. Igår skulle det ju snöa men det kom ingen snö och det gjorde mig glad🙂

Ska ni göra något speciellt idag?

4 thoughts on “80.000 Mörka

  1. Ja jag längtar till jag får flytta in, tiden går så långsamt! =)

    Jag ska ut på stan i solen en sväng och hitta en klänning!🙂

Kommentera

