The Expendables 2 – Official Trailer

God Dag!
Jag har nu pluggat en del och känner att det har gett mig mycket kunskap och ro. Men någonting som ger mig en ännu mer fart fylld dag är att se den första officiella trailer av THE EXPENDABLES 2.

Den första filmen blev en grym film med skådespelare som vi action fantaster alltid drömt om att få se i en och samma film. Namn som:

  • Sylvester Stallone (Rocky & Rambo)
  • Arnold Schwarzenegger (Terminator)
  • Bruce Willis (Die Hard & Armageddon)
  • Jason Statham (The transporter & Crank)
  • Dolph Lundgren (Rocky)
  • Mickey Rourke (The Wrestler)
  • Jet Li (Hero & Kiss of the dragon)

Och nu när andra filmen ska ha premiär i sommar så är jag i extas (nästan), jag har ju Sylvester Stallone som favorit skådespelare. I uppföljaren till första filmen så har de tillagt några stora namn:

  • Jean-Claude Van Damme (Universal Soldier)
  • Chuck Norris (The Delta Force)
  • Liam Hemsworth (The Hunger Games & Knowing)

och här mina kära läsare har ni den absolut första premiär trailern till THE EXPENDABLES 2:

Vad tycker ni om första filmen?
Vad tror ni om uppföljaren efter att ha sett trailern? 

 

4 thoughts on “The Expendables 2 – Official Trailer

  1. Jag blev faktiskt lite besviken på första filmen men denna verkar bättre. Schwarzenegger och Statham är liksom kungar i mina ögon =)

    SV: The Girl with the Dragon Tattoo recensionen kommer nog upp imorgon på bloggen.
    Vägen däremot är jag inte jätte förtjust i, men den är bra. Bara inte så bra som kritikerna säger.

Kommentera

