A Crunchy Morning

God Morgon!
Nu dunkas det musik på datorn men det började jag inte med förrän dagens frukost var uppäten. Vad blev det till frukost då? Jo denna morgon då jag var ganska hungrig efter att inte ha ätit någonting efter min 2 timmars bandyträning igår så blev det att äta lite Crunchy med yoghurt. Gott värre!

Vad händer då denna dag?

Jag ska lägga fokus på det som jag har kvar av skolarbetet. Det är inte mycket kvar att skriva men att sedan lägga ihop det blir svårare. Det träliga med detta arbete är att upp lägget är helt fucked up jämfört med tidigare arbeten men det kan ju vara därför detta arbete är Examensarbetet!

GLÖM INTE FOTOBLOGGEN!

Kommentera

