Kunde inte hålla mig

God Kväll
Efter all fotografering utan mat under hela för & eftermiddagen så var det äntligen dags för lite mat. Det blev en mycket god och perfekt middag:) Tacopaj

Sen så redigerade jag och publicerade jag en massa bilder på fotobloggen och sen kunde jag inte hålla mig🙂 även fast jag har varit ute och rört på mig hela dagen så var jag bara tvungen att

20120502-194834.jpg
sen var det bara att hämta upp Älskling vid station då hon har varit i skolan och på arbetsintervju:)

20120502-195038.jpg

2 thoughts on “Kunde inte hålla mig

  1. Då har du haft fullt upp idag, god mat fixade du till också ser jag. Hoppas sambon och du har en riktigt skön och avkopplande kväll,
    Kramen*

Kommentera

