Skönt & Renodlat

God Kväll!
Nu är det äntligen klart för nu. Någonting som jag länge har funderat på men ändå inte kommit till resultat med det hela. En blogg är en blogg och kan innehålla mycket men jag har äntligen bestämt mig för att ha en renodlad foto-blogg där jag endast kan fokusera på fotograferingen.

Jag hoppas att ni mina läsare kommer att titta in och kommentera även där, dock så kommer det att vara lite mer klass på bilderna där än på denna blogg som oftast innehåller bilder som är tagna med iPhone mobilkamera och även fast den mobilkameran är bra så är det ändå ingenting att jämföra med en systemkamera och speciellt inte min nya 7D🙂 IN OCH TITTA PÅ MIN FOTOBLOGG

Kommentera

