En specialare blev det

God Kväll!
Sitter och håller på för fullt med min fotoblogg som kommer att publiceras ikväll. Känner mig lite stressad🙂. Tidigare så hade våran grill en premiär och den gick bra. Det blev att äta en specialare. Det var inte den vanliga standarden utan något helt nytt för både mig och hubbi.

Detta var dagens middag

Kycklingburgare med sallad🙂 så gott! men brödet från Willys var det sämsta och torraste hamburgebrödet som vi ätit så jag gjorde en MAX, jag tog ett salladsblad och använde det som bröd istället. Så gott det blev!

Vad åt ni till middag idag? 

8 thoughts on “En specialare blev det

  1. Här blev det tacos i dag. Vi brukar äta det på fredagar (hela familjen ÄLSKAR tacos och vi har ätit det varje fredag i typ 16 år nu… helt sjukt, men är rätt skönt att liksom inte behöva ”tänka” på vad vi ska äta på fredagen) men den här helgen var alla på olika ställen, och det var först idag som det funkade🙂
    Kul med en fotoblogg!
    Tack för kommentaren på min blogg!
    kram

Kommentera

