Behövde jag verkligen nya skor?

God Dag!
Ni vet hur det är när man har hittat någonting som man verkligen gillar, man använder det till den sista versen. Jag har hamnat i den situationen. Jag köpte för ca 1,5 år sedan ett par skor som jag älskar fortfarande men nu tyckte Älskling att det var dags att köpa nya skor då mina favorit skors skick är

jag och älskling var igår till den lokala sportbutiken och tittade. Tillslut så var jag inte dumsnål och köpte mig NÅGOT finare skor

eller skulle jag ha fortsatt med mina gamla? 399:- fick jag ge för dessa fina skor. Jag hade de på innebandyn igår och de var lite skillnad kan jag säga🙂

Detta inlägg skriver jag inte på jobbet utan det är tidinställt🙂

3 thoughts on “Behövde jag verkligen nya skor?

  1. Jag känner igen det där, man sliter på älsklingsplagget så länge som det bara går, men tillslut måste man slänga det. Jag tycker du gjorde helt rätt som köpte nya. De var riktigt fina🙂

Kommentera

