Don’t you lose heart

God Morgon!
Nu har min Älskling farit iväg mot skolan, duktig hubbi<3. Jag själv sitter och redigerar med nya bloggen (fotoblogg) som kommer att publiceras denna helg. Jag har lärt mig nya saker i wordpress portalen så nu kommer det att kunna bli bättre när man vet hur saker och ting fungerar.

Nya kamerautrustningen är färdigladdad och klar så nu väntar jag bara på lite sol 🙂 kanske även stativfästet till objektivet kommer idag? Hoppas på det. Måste nämligen skaffa mig en monopod. Det är ett enbent stativ om ni undrar.

Ska spela lite NHL nu hade jag tänkt, om vädret blir dåligt så tänkte jag även dammsuga lite här i huset, kors i taket! hihi 🙂 nej men jag tycker inte att dammsugning är tråkigt utan det är just det där att komma igång som är det svåra.

En låt som jag kommer ihåg att en kompis (precis som jag) fick igenom en önskan till Bossen att han skulle spela en favoritlåt är denna:

en väldigt fin låt överlag men jag tycker mer om den akustiska versionen som denna istället för original utförandet med bandet. Vad tycker ni om låten?

Kommentera

