Cheese Shebab

God Kväll
Nu har man spelat innebandy i ca 1,5 timme och det gick bra. Direkt efter det så åkte jag till Hajris (lokal grill) och köpte med mig en kebabsallad & tallrik. Jag valde salladen och jag är dödsmätt efter halva men sparar halva till senare

20120427-193302.jpg
Så gott då det var så länge sedan.

Kollar lite på BB och ärligt talat så börjar jag tröttna på de 2 paren som finns inne i huset. Visst ska man visa kärlek men att sitta fast i varandra med klister i 24/7 är inte ens kul och inte heller bra för relationen. Ska sen fortsätta med dagens bilder så att ni kan få se lite bilder:)

Kommentera

