Isländskt ska det vara + Ny kamerautrustning

God Kväll!
Efter jobbet blev det att direkt hämta mina leksaker, som jag har väntat!
Det är inga leksaker på så vis utan en investering i mitt liv. Det håller mig utomhus och det njuter jag av. Det är mitt sett att koppla av, precis som det är för andra och exempelvis läsa en bok eller liknande.

När allting var uppackat så gick jag runt i lägenheten och testa (då det spöregnade utomhus) och hittills är jag otroligt nöjd. Men innan jag ville berätta vad det är för något så gjorde jag och älskling en middag (recept med bild kommer ikväll) och direkt efter måltiden så blev det att åka iväg för lite innebandy och nu är man tillbaka här hemma igen och tar mig en isländsk SKYR yoghurt som är så mättande! PROVA!

Här kommer i alla fall min stadiga investering eller mina investeringar 🙂

en otroligt stadig och robust kamera med en otroligt snabbt och effektivt autofokus system. Denna kamera kommer att leverera med råge, men måste först lära mig den fullt ut 🙂 det vita objektivet ska vi inte tala om när det kommer till kvalité 😉 L optik: Canons proffs-serie 🙂

  • Canon EOS 7D
  • Canon EF-S 18-135mm
  • Canon EF 70-200/4 L USM

 

Kommentera

