Dagens alla fynd

God Eftermiddag
Nu är man hemma efter en tripp till Örebro. Där hämtade jag upp älskling och sen åkte vi ut mot Marieberg!

Därute åkte vi först till MM och fixade en sak som ni får reda på imorgon:) är så jääävla nervig inför morgondagen då allt kommer att falla på plats.
Vi åkte vidare till en affär som hade utförsäljning och där hittade jag

20120425-180328.jpg
Båda för 35 kr, vi behövde nämligen två stycken och sen åkte vi till Ikea och där hittade jag denna

20120425-180533.jpg
så det blir lite ordning och reda vid mitt skrivbord som jag inte ångrar en sekund av att jag flyttade datorn till🙂

Nu blir det middag men vad det blir får ni se senare ikväll🙂

vad ska ni äta?

Kommentera

