P&P – Porträtt Plugg

God Dag!
Jag har tidigare idag sorterat rent frysen där det fanns MASSOR av

  • Kött
  • Grönsaker

så dessa varor behöver vi inte köpa något mer utav, tvärtom 🙂 till Valborg ska det grillas kan jag lova.
Pratade nyss med tjejen som vill ha sin son fotograferad och hon (även jag) tycker att det ska bli jättekul att fotografera lilla plutten. Det ska bli intressant.

Har även pluggat lite och det känns bra, det går framåt 🙂 men känner inte samma glöd som när man jobbar, då är man i action eller hur jag ska förklara det. Men det gäller att hitta inspirationen och den har jag aldrig haft problem med.

Senare i veckan blir det Örebro 🙂 troligen lite nya kameraleksaker då också, gjorde en bra deal med en på MM förra gången jag tittade in, men vi får se vad plånboken säger först.

Kommentera

