Jag blev misshandlad

God Dag
Jag satt på mig kläderna och åkte iväg. Som vanligt gick jag på stan och det var inget speciellt på stan mer än det vanliga en Måndag. Jag kommer utanför Ica och tänker på en sak och sen smäller det bara till!

Det slår mig i tanken att gå in och motionera på gymet innan kortet går ut så jag går till gymet och ställer mig på crosstrainern och blir misshandlad på ett bra och skönt vis.

Det kom eller smakade i alla fall inget blod🙂 även fast jag körde på Max🙂 jag vet att i början då man var väldigt otränad så smakade det blod för minsta lilla motion.

20120423-104329.jpg

Kommentera

