Gäsp 633x

God Morgon!
Sitter i soffan och gäspar, varför vet jag inte 🙂 jag är inte direkt trött. Har lite små saker att göra idag, hoppas man får en bekräftelse snart! trött jag blir på det här.

Rulle behöver nog komma ut då hon varje dag springer ur sig energin varje natt när folk ska försöka sova. Ska slänga ut henne en sväng sen 🙂 det behöver lilla Rulle.

Har beställt ett minneskort som inte går att hitta på prisjakt och någon liknande sida för det pris som jag har beställt det för. Antagligen så är inte denna sida registrerad på de sidor som sorterar billigaste pris. Jag hittade mitt kort för 399:- och på alla andra sidor 599-699:- 🙂 men jag är ju en som gör kap eller bra affärer.

Kommentera

