Det milda räddade oss

God Eftermiddag
För ca 30 minuter sedan så blev middagen klar och denna middag räddades helt och håller utav en grej.

Tidigare idag så var jag och slängde sopor vid återvinningen och var väl medveten om vad det skulle bli för middag så jag chansade på att pizzerian hade öppet och det hade dom också. Jag frågade om jag kunde få köpa mild pizzasås och det fick jag sedan så frågade bagarn mig om jag tyckte om deras sås och jag svarade ”JA” och fick såsen gratis🙂 hihi.

Middagen blev en Ristorante pizza från Willys och jag har alltid varit skeptisk till sådana här pizzor men med såsen så var det helt okej:)

20120423-171150.jpg
nu ska jag försöka vila innan jobbet.

One thought on “Det milda räddade oss

Kommentera

