Sommaren 2012

God Dag!
Det blev en liten lunch av den resterande köttfärsen som blev en sallad efter gårdagens tacos kväll. Gott och enkelt. Ikväll ska jag försöka mig på den där fisken med den kalla såsen som jag skrev om igår.

Jag vet att ni har roliga saker inplanerade denna sommar så jag vill visa mina kommande höjdpunkter denna sommar jag med.  Här kommer allt det roliga som kommer att hända.

  • 30 Maj – Bruce Springsteen & The E Street Band – Berlin, Tyskland
  • 14 – 21 Juni – Sol & Bad Semester – Bulgarien
  • 21 Juli – Bruce Springsteen & The E Street Band – Oslo, Norge
  • 27 Juli – Bruce Springsteen & The E Street Band – Göteborg, Sverige
  • 28 Juli – Bruce Springsteen & The E Street Band – Göteborg, Sverige

och sen en massa jobb samt fotografering 🙂 Det blir en bra sommar detta!

hur ser eran sommar ut? 

 

Kommentera

