Vad använder ni för något

God Kväll!
Mätt och belåten sitter jag i soffan och är även ny duschad. Jag sitter och tittar in lite olika bloggar på nätet. Har på mig lurarna och lyssnar på SKRILLEX🙂 First of the year❤

Vad tycker ni om denna låt?

En intressant sak (tycker jag i alla fall) som jag har tänkt på är vad ni bloggare och läsare därute använder er utav för kamera när ni fotograferar till bloggen eller i det allmänna? Skriv gärna vilket märke men även modell så får vi se vilken tillverkare det är som regerar här bland oss.

  • Canon
  • Nikon
  • Pentax
  • Samsung
  • Sony
  • Panasonic
  • Fujifilm
  • Olympus

Ni får naturligtvis skriva mobiltelefoner också då jag vet att många fotograferar endast med mobilen.
Ska bli intressant detta! 

 

2 thoughts on “Vad använder ni för något

Kommentera

