Skön känsla av effektivitet

God Dag
Då får jag be er alla läsare om ursäkt för att ha varit inaktiv de senaste dagarna. Jag har jobbat alla dagar och nu äntligen så är jag klar för denna vecka.

En skön känsla är att man känner effektiviteten man har fått i både arbetet och skolarbetet. Jag brukar få skriva lite skolarbete om det är lugnt och det går så otroligt mycket bättre och enklare när man redan är inne i cirkeln om man säger så. Ni alla vet ju själva hur svårt det kan vara att komma igång med någonting på hemmaplan:)

Nej nu tar jag en välförtjänt helg ledighet🙂 ikväll ska jag försöka göra den där goda kalla filsåsen till panerad fisk, japp det är den kalla vita såsen som man alltid fick i skolan

20120421-150548.jpg

Kommentera

