Lite frågor – Som jag vill ha svar på

God Dag!
Jag skrev i mitt tidigare inlägg om ett mail som värmde lite extra inombords. Detta mail innehöll en fråga till mig som jag längtat efter att få svara på. Det är en kvinna som har mycket turistverksamheter på sommaren, hon undrar om hon kunde få ha mina fotografier som jag fotat i naturen nära till hennes verksamhet på deras hemsida 🙂 naturligtvis blev det ett ja till svar men även en fråga från mig till henne. Jag skulle nämligen vilja bli mer involverad i deras verksamhet med inriktning fotografering.

FAN VAD KUL!

Nu tänkte jag skriva ned lite frågor som jag vill ha svar på från er läsare.
Jag skriver frågan och ni fyller i svaret genom att skriva en kommentar med svaren.

  1. Mer Fotografier eller Videoklipp på bloggen?
  2. Bruce Springsteen eller Bob Dylan?
  3. Canon eller Nikon?
  4. Sol eller Regn?
  5. Coca cola eller Pepsi?
  6. Vad ska förändras på bloggen?
  7. Foto hemsida eller blogg?
  8. Skilda världar eller Rena rama rolf?
  9. Hemmagjord eller köpt pizza?
  10. Vinter eller sommar?
Svara nu på dessa frågor mina läsare

2 thoughts on “Lite frågor – Som jag vill ha svar på

  1. Jag kan väl vara snäll och svara på frågorna 😉

    1. Mer fotografier
    2. Bruce Springsteen
    3. Ingen aning faktiskt….
    4. Sol
    5. Pepsi
    6. Jag tycker inte att någonting behöver förändras. Den är bra som den är.
    7. Blogg, jag tycker om att läsa dina inlägg.
    8. Rena Rama Rolf
    9. AAaah, vad svårt! Får man välja båda??
    10. Sommar

Kommentera

