One tree Onsday

God Morgon!
Nu har man ätit frukost🙂 det blev en frukost av bara mackor denna morgon. Gick upp från sängen för inte så jätte länge sedan. Skönt att ligga och dra lite i sängen.

Jag får be er läsare om ursäkt för att jag inte lade ut min video igår, det blev att jag åkte och spelade innebandy på kvällen och då glömde jag totalt bort min video. Men idag lovar jag att den kommer!

En serie som jag såg lite av på jobbet skulle jag vilja se mer utav. Den serien är

One tree hill🙂 är det någon som följt serien?

2 thoughts on “One tree Onsday

Kommentera

