Är detta bra för kroppen?

God Dag
Har nu tittat på tv en stund och ska troligen lägga mig i soffan och spela en stund innan lunchen. Det kan vara kul att spela lite ibland men inte allt för ofta. När jag var mindre så kommer jag ihåg när man spelade dator (LAN) med kompisarna hela helgerna utan sömn och 24 pack energidryck som hjälp. Det var väldigt kul på det viset att man hade umgänge men var det bra för kroppen? Kanske inte varje helg men någon gång så där är inte farligt tror jag. Dock är ju inte energidryck så bra. Kommer ihåg när LIDL började sälja sin billiga energidryck och alla ungdomar hade sådana burkar i händerna hela tiden.

Vad tror ni om detta med energidrycker framför datorn i över 2 dygn utan sömn?

Längtar efter min kamera nu!!!

Kommentera

