Snöväder i April stoppar inte mig

God Morgon!
Tidigare skrev jag att frukosten skulle bli av efter inlägget men jag ändrade mig ganska fort. Jag klädde på mig motionskläderna och tog mig ut i snövädret istället. Jag kände för att motionera och det gick relativt bra även fast snön kom. Det blev en ny och längre sträcka av den traditionella vägen jag brukar jogga och det kändes som en bra väg för kommande motion.

efter detta så testade jag att sitta ute på altanen en stund för att svettas av all svett som kommer i efterhand istället för att gå rakt in i duschen för att sedan, när jag är ny duschad , eftersvettas och det blev väldigt bra må jag säga. Ska fortsätta med det framöver. Här är jag direkt efter motionen

NU blir det frukost!

 

Kommentera

