En klassiker som aldrig dör ut

God Dag!
Då var det enskilda arbete inför Fredag klart. Så skönt! Imorgon är det dags att hoppa på examensarbetet🙂 scary men bra tycker jag. Man ska alltid vara ute i god tid med saker och ting.

Just nu chillar jag med Rulle (katten sover dock) och jag är vaken nu när jag kollar på en KULT karaktär som jag bara måste köpa alla serier med. Denna ikon är väl ändå en klassiker?

Vet ni vem det är? MacGyver!!!
Kommer ihåg när jag var liten och alltid tittade på hans serier med farsan. Det är sååå bra🙂
Jag har KANSKE hittat ett riktigt klipp med alla MacGyver boxar till ett bra pris.

Tittade ni på det när ni var små?

Vädret verkar vara stabilt idag, inge mer snö eller regn under dagen verkar det som. Otroligt skönt om det blev så.

 

4 thoughts on “En klassiker som aldrig dör ut

  1. Jag var inte liten när jag tittade på den serien,snarare att sonen var det..*L*…men en riktigt bra serie var det,och vilken häftig bil han hade kommer jag i håg,
    Kram och ha en fin dag♥

Kommentera

