Det var INTE igår

God Eftermiddag!
Fick tidigare idag ett sms som avslöjade att det är innebandy ikväll🙂 det ska bli väldigt kul då jag inte har varit med på 1,5 – 2 månader snart. Det har som sagt varit mycket i skolan och mycket jobb.

Så vi valde att göra en tidigare middag idag. Det blev kycklingburgare med egna potatisklyftor =) så väldigt gott det blev! Det ska göras mer i framtiden. Nu har jag många arbetspass framför mig, kul och väldigt bra tycker jag. Nej nu ska jag ta det lite lugn innan jag ska åka till innebandyn.

Vad ska ni göra ikväll?

Kommentera

