Jag är kändis igen + fotoreportage

God Kväll!
Efter den underbara middagen så åkte vi till svärfar o hans partner och hämtade lite saker innan vi åkte vidare ned till stallet som nu innehåller 3 flickor. Min favorit är Majsan🙂 hihi kommer ihåg den där natten då det regnade som satan och vi åkte ned vid 01.30 därför då hade hon pluppat ut till världen.

Nu är vi hemma igen och chillar framför tv:n och en sak som jag vill publicera är mitt foto reportage från dagen men innan det så vill jag visa att mitt fotograferande går vidare och lyckas mer o mer🙂

alltid lika kul🙂 det händer ofta nu. Men nu tänkte jag bjuda på mina bilder från dagens fotografering:

#1 203

#2 PB

#3 Buttons

#4 3004

#5 Den arga katten

De översta bilderna är taget från ett övergivet industriområde och den sista bilden säger sig självt och visar en katt som blev sur för att hon behövde gå ut och ta lite frisk luft efter 1 veckas lathet inomhus🙂 hon ser arg ut men hon ser ut sådär när hon jamar🙂

Kommentera bilderna tack!

2 thoughts on “Jag är kändis igen + fotoreportage

  1. Bilden på katten var riktigt skön, nice uttryck😛 Härligt med flera bilder i tidningen, du är riktigt duktig!🙂

    SV: Den innehåller det mest, paprika, ägg, sallad, morötter, potatis, ärtor och hemmagjord majonäs🙂 ibland innehåller den äpple, fast jag är inte så förtjust i äpple i sallad😛 Har fått mejl från sidan som skickar drive och dem råkade skicka den till min adress, men så fort jag får den skickar jag den till dig🙂

Kommentera

