Weyland-Yutani Corp

God Dag
Nu är den också klar. Har haft ett riktigt maraton de senaste dagarna på Alien filmerna. Jag tänkte nu visa min rangordning hittills av de tre Alien filmerna som jag har sett:

1. Alien 2
2. Alien
3. Alien 3

Tycker att 3:an hade lite för ful grafik och teknik av varelsen som var hos fångarna. Storyn bra men tekniken njaa.

Ska fortsätta med sista filmen imorgon🙂 känns som denna vecka har gått fort. Att en ledig dag kan göra så mycket av en vecka. Snart helg redan:)

20120411-110137.jpg

4 thoughts on “Weyland-Yutani Corp

  1. Jag tycks vara den enda som har problem med att publicera kommentarer hos er som har wordpress så nu kopplar jag mig motvilligt ihop med FB, vilket inte brukar fungera heller men jag gör en testing testing.

    Precis som mig så tycker du att andra filmen är bäst, men jag tycker nog att den första är sämst.

  2. Just det, fall du glömt min bloggadress =) http://afreaklikeme.blogg.se/

    Det är varför jag inte tycker om att koppla samman mig med andra sidor. Meningen med bloggar är ju att man ska hitta nya bloggar vi kommentarer men det gör ju inte när WordPress envisas med att bara koppla samma sig med sin egna sida, Twitter, eller FB. Samt nått annat som jag inte förstår mig på.

Kommentera

