Röda Prislapps Mannen

God Dag
Då har Hubbi kommit hem 🙂 hon har varit ute i regn ovädret som är idag. Synd om Hubbi men nu är hon under tak i alla fall.

Jag själv kom just från Coop och jag kom i perfekt tid till affären. Den ena kassörskan var nämligen vid köttdisken och satte på röda prislappar och då brukar jag vilja vara där och nu var jag där också 🙂 dessa delikatesser hittade jag vid köttdisken denna gång:

Pepparbiff 2 skivor

20120410-160237.jpg

Entrecote 2 skivor

20120410-160323.jpg
Jag tog alla paket direkt (2 paket av varje) när hon hade satt dit prislapparna. Vilka klipp!!!

Kommentera

