Are U Alive Out There (Frågor)

God Eftermiddag!
I väntan på den goda skinkpajen så sitter jag och donar med min o kompisens fotoblogg. Även den kommer att befinna sig i WordPress registret. Jag föredrar WP före alla andra blogg portaler som blogg, bloggplatsen, blogspot osv…WP är så mycket enklare och bättre. Friare på något vis!

Varför valde ni den bloggportal som ni använder? 

En blogg-kompis vid namn Miimz var inte nöjd med dagens väder och jag kan bara hålla med till 100% då det regnar här hemma. Då får man verkligen en stor längtan till sommarens alla aktiviteter🙂 konserter där man kan få höra denna låt, som så bra passar in på denna dag:

eller vad säger ni? 

Jag hoppas inte att det gör något om jag länkade till din blogg Miimz?
Nej nu ska jag gå till köket och göra en god sallad till middagen som snart är klar🙂

Vad blir det för middag hos er idag?

 

4 thoughts on “Are U Alive Out There (Frågor)

  1. Hej!

    Äter nog bara lite lättare mat idag, tänkte dra ner lite efter alla godsaker.
    Hoppas du och Hubbi haft en fin påsk helg.
    Hälsa Hubbi.

    ”B”

Kommentera

