Ny eller Inte?

God Kväll!
Jag & Hubbi har nu ätit lite goda rester från all god påskmat som gjorts. Vi tittar på BB nu och T-bag har som vanligt ont överallt. En riktig hårding.

Jag har funderingar på att göra en ny eller ändra denna blogg till en fotoblogg. Jag känner ett måste att skriva eller publicera inlägg hela tiden och då känner jag att det är onödigt att skriva när man inte har något liksom och då är det roligare att uppdatera någon enstaka gång om dagen med lite mer ”fylliga” inlägg som innehåller mer intressanta grejer. Jag tänker och tänker men vill ha hjälp från er läsare och höra vad ni tycker om mitt tänkande?

Jag älskar när bloggen blir ny:)

Kommentera

