Resultatet av den klassiska Plankan

God Kväll!
Big brother är i fullgång och jag o hubbi kollar, så klart!
Men vi har hunnit fått i oss lite mat innan. Hubbi har hjälpt till med vissa saker till denna rätt, det underlättade mitt arbete med denna rätt lite.

Började kvällen så här:

en god start ger mig chansen till en mer lyckad maträtt, tro det eller ej🙂 men under hela matlagningen så hade jag ögonen på mig från chefen av vårt kök. En chef som följer mig i varje fotsteg jag tar under matlagningen vid varje tillfälle:

Per Morberg himself🙂 man får vara på topp om man ska vara bra i hans ögon🙂 men det är jag ju! i alla fall dagens middag blev inte lika 100% bra som debuten med planksteken. Potatismoset kunde ha blivit lite bättre men det fick VG denna gång och slutresultatet av dagens plank blev att se ut så här:

denna rätt kommer göra ett antal gånger till under detta tak🙂 alltid lika gott. Tycker ni om Plankstek?

4 thoughts on “Resultatet av den klassiska Plankan

Kommentera

