I like 2 mash-up

God Dag
Är nu hemkommen från stan och päronen. Har nu lagt ihop tvätten och ska snart lära mig den maskinen oxå.

Tidigare i stan så hittade jag två intressanta ting. Vi alla har våra favoriter av en anledning och det gäller samma sak här.

LOKA har släppt 3 nya smaker. En som jag avstod på direkten var…jordgubb & lakrits men fastnade istället för:

20120406-133253.jpg
vilken som var godast avslöjar jag när jag har druckit upp dom🙂

Vilken påsk va?

20120406-133345.jpg

Kommentera

