Alla är lika mycket värda – Philadelphia

God Kväll!
Nu är helgskinkan ur tagen från ugnen efter att ha värmt sig därinne i ca 15-20 min med en god griljering som bestod av senap, ägg och ströbröd. Det blev jättebra.

Jag vill nu tipsa er om en film som jag tycker att de flesta redan bör ha sett men kanske inte alla. Så nu vill jag ge er ett tips om en av världens bästa filmer enligt mig. Det handlar lite om en persons rättigheter när han är sjuk och lider av en obotlig och dödlig sjukdom. Trailer:

ett bidrag som gör denna film till en av världens bästa är att Tom Hanks innehar huvudrollen och i så många av andra hans filmer så har de blivit berömda och prisade. Inte nog med detta så fick även film musiken en grammy statyet och här är låten som är så otroligt bra och varför kan den vara det?

Jag ber er att kolla på denna film om ni inte har sett den! Längtar till den dagen då filmen släpps på Blu-Ray.

2 thoughts on “Alla är lika mycket värda – Philadelphia

Kommentera

