Kn-lla Vidare

God Kväll!
Sitter nu i soffan och chillar. Samtidigt som Bruce Dickinson spottar ut de första raderna av låten Final Frontier från deras senaste turné, IRON MAIDEN.

Funderar på att köpa lite fina varor till påsk. Fint kött av olika slag. Vi har en god köttsäljare här i närheten som jag tänkte testa mig på. Kan vara lite kul inför påsken alla goda ting på matbordet.

Vi får se hur lång tid det kommer att ta innan jag får mitt dröm objektiv i famnen, det får ta den tid det tar men helst innan Oktober så man kan fotografera i bra ljusförhållanden. Vi får se, det är bara att KNALLA vidare och spara cash.

Vad har ni gjort idag då?

Själv har jag:

  • Fotograferat
  • Motionerat (Joggning och promenad)

 

 

Kommentera

