Uusi Vecka

God Morgon!
Jag & Hubbi har ätit frukost och det blev Lidls goda fruktyoghurt, jordgubbssmak🙂 sitter nu och diggar till Iron Maidens ”The Wicker Man” tycker den är så goo, så grymt fint drag i låten.

Vädret ser lovande ut idag, ska ut en sväng senare. Jag vill snart publicera hemsidan men kompisen har inte samlat ihop sina bilder än, ska ringa och stressa på honom lite.

Ska ringa idag🙂 hoppas hoppas!
Har kommit in på andra tankar sedan igår då jag såg att en annan ”bra” modell fanns inne men ah vi får se, jag ska rådfråga. Det blir nog bra tillslut.

Hoppas mina konsert blu-ray filmer kommer i veckan, vill ha dom!

2 thoughts on “Uusi Vecka

  1. Här har stora solen kommit och det är underbart!! Så vädret är lovande även här, men men målning var det. Tog bara en liten paus😉

Kommentera

