Vaso Först

God Morgon
Jag vaknade vid 06 denna morgon och sedan somnade jag om igen och ligger nu vaken igen 🙂 dock så är denna tid mer acceptabel att somna till en Söndag morgon.

Idag blir det jobb igen, men inte förrän ikväll. Kör ett kvällspass.
Ny månad och allt idag också 🙂 det närmar sig för SPRINGSTEEN!

Nej upp och äta frukost!

20120401-091115.jpg
hehe från biljettkön 🙂 först var vi!

One thought on “Vaso Först

  1. Man ser ju ut som en onykter uteliggare….. Det var kallt, pg a blåsten. Tänkte faktiskt på det igår, för då blåste det verkligen iskalla vindar, tänkte att vi hade tur i alla fall, det kunde ha varit som igår… Man får ju hoppas att vi har tur med vädret i Gbg. varmt å skönt å inget regn, tack! Lyssnar på The Boss just nu, laddar för Ullevi, vet du! Min frukost var nog något onyttigare än din, törs man ens skriva vad man hävde i sig..? Ok, ostbågar, Pepsi, en mazarin å så en fin avslutning med lite lösgodis… Sant! Lär ju äta upp eländet, ska försöka sluta efter påsk. Måste, jag har eg. diabetes, Men är sockermissbrukare också, som synes. Lär bli smalare till Bruce, så jag orkar hoppa omkring…GLAD PÅSK i förskott! OBS: Min delikata frukost var inget aprilskämt, desto värre ack så sant…

Kommentera

