SVT reporter blir anfallen av kåta-tuppen

God Dag!
Nu har man varit hos päronen en stund🙂 hämtade lite saker. Jag har precis ätit en skål yoghurt+müsli. Det blir för mycket med lunch klockan 13 för att sedan klockan 17 äta middag då äter jag hellre något enkelt nu och sedan middag.

Jag har tittat över sommaren och är rädd för att mina arbeten ska krocka men det får vi lösa på bästa vis mellan arbetena. Måste in i duschen snart, sen blir det att fortsätta vidare till arbetet.

Vill att det ska bli morgon nu🙂 så att jag vet garanterat hur det blir med kamerapaketet🙂
Lite smått nervös nästan…hihi nej men det vore underbart om det blev som jag ville.

Som ni alla vet så ska jag iväg med en kompis på tjäderspel om någon 2 veckor och en spelgalen tjädetupp kan vara ganska så aggressiv och närgående, se bara hur denna SVT reporter blir behandlad av en spelglad tjädertupp på en landsväg:

Vad skulle ni göra i en liknande situation?

Kommentera

