Paketet hittat

God Dag!
Har chillat lite framför datorn och hittat mitt kamera paket🙂 ett kamerapaket som är oslagbart om man ska gå efter priset. Imorgon ska jag ringa och boka mitt paket, det verkar bara finnas 1 kvar så fort framme ska man vara. Jag återkommer imorgon om mitt paket blev mitt och vad det innehåller.

Jag ska snart hem och hämta lite papper. Senare idag blir det jobb som ni vet, hoppas på en lugn kväll men det tror jag, dock vet man aldrig.

Ska sätta mig och titta lite på klipp på min framtida kamera🙂 hihi, längtar så efter den.
Kompisen ska också skaffa sig en systemkamera, jag hittade ett jättebra start kit åt honom. Även han kör på samma märke som jag.

hoppas paketet finns kvar!!!

8 thoughts on “Paketet hittat

  1. Hej!
    Apropå vad jag frågade om alla dina taggar härförleden, så har jag skrattat en hel del den sista tiden.
    Din blogg dyker ständigt upp – nästan överallt – precis som reklamen i TV4. Din blogg får man alltså se
    vare sig man vill eller ej om man, som jag, är en flitig surfare (stort skratt).
    Vet du vad jag gör då? Jo, jag kollar hur många taggar du använder för den post, det inlägg, som jag då
    ser framför mig. Jag kommer förstås inte att skriva någon kommentar – det är mycket sällsynt att ditt inlägg
    väcker någon kommentarslust hos mig – utom kanske ibland, som just nu.
    Glad Påsk förresten!

  2. Hej igen!
    Däremot undrar jag över tekniken att skriva svar i min blogg, där det handlar om något helt annat. Var det för att vara elak? Jag har raderat våra två kommentarer, eftersom de är ”malplacerade”.
    Vänligen
    Macilane
    ———————-
    2 kommentarer till ”Städning av din Mac”.
    1.  ihyttan (ipadblogg) | april 1, 2012 kl. 21:18 | Svara | Redigera 
sv: Okej  du verkar irriterad  jag skriver taggar som jag tycker hör till sen är det ju tråkigt att du inte tycker om det eller inte ser vitsen med detta.
Glad påsk du med!


    2.  macilane | april 1, 2012 kl. 21:33 | Svara | Redigera 
Ursäkta om jag uttryckte mig så illa! Det enda som jag inte
är positiv till är mångfalden av taggar – principiellt är det ju ok.
Ärligt talat har du givit mig impulsen till att fundera på att ha
fler taggar jag också 
Jag är INTE irriterad (!) har bara blivit paff över att möta dig så ofta.
Det är ju mitt eget fel till att jag söker på samma taggar som
dem, du använder. Än en gång, förlåt, jag uttryckte mig illa.
Glad Påsk igen!
PS. Vi hörs!


Kommentera

