Jag har bestämt mig

God Dag!
Jag var tidigare ute och skulle promenera lite men det blåste så otroligt mycket och även väldigt kallt så det blev inte en så jättelång promenad (40min) som jag ville. Jag bara läser och läser för att skapa en uppfattning om vilken uppsättning av kamerautrustningen som skulle vara bäst för mig och har nu så gott som bestämt mig. Jag avslöjar det inte än.

Väntar just nu på att lunchen ska bli klar innan jobbet. Det blir sådan där schnitzel som jag köpte igår tillsammans med lite couscous🙂 gott värre.

Vad ska ni göra idag?

Själv ska jag jobba ett kvällspass🙂 måste ju få ihop cash till kamerautrustningen.

8 thoughts on “Jag har bestämt mig

  1. Hoppas att du får en bra jobbarkväll🙂
    Ang nikon, jag vet inte är mest nyfiken på att den är så liten, passande tycker jag. dessutom giollar jag den vit🙂

Kommentera

