En jävel efter jobbet

God Kväll!
Nu är jobbet för denna dag avklarad. Det var väldigt och då menar jag väldigt lugnt på jobbet idag, men skönt det. Är i alla hemma nu och hubbi tittar på tv samtidigt som jag själv ser att jag fått lite kommentarer här 🙂 alltid lika kul!

Ska kolla över och småfixa på den kommande hemsidan som ska publiceras inom en snar framtid, men till detta så ska jag ta mig en jävel som jag förtjänar denna helg:

en Rekorderlig cider 🙂 så gott ibland. Älskar PÄRON smaken.

Men jag ska inte glömma att titta på fler recensioner samt sidor som har med kamera och objektivet att göra 🙂 även fast jag så gott som har bestämt mig.

2 thoughts on “En jävel efter jobbet

Kommentera

