Nytt material att jobba vidare med

God Dag!
Efter att ha sovit en stund på förmiddagen så gick jag upp lite fort för att åka vidare hem till mina päron. Jag var där igår innan jobbet men jag hittade inte allt jag ville ha hittat så idag tog jag nya tag och vips! så hittade jag alla kablar och ting. Jag har nämligen några externa hårddiskar med massor av roliga innehåll, bland annat massor av bilder.

Jag har fixat hemsidan väldigt mycket nu och det mesta är klart men det ska in fler bilder så det ska jag sysselsätta mig med idag hade jag tänkt. Det ska bli kul att publicera en egen hemsida där endast fotograferingen är i fokus.

Vad sägs om detta innehåll på hemsidan?

  • VIDEO: En genomgång av kamerans olika inställningar samt funktioner
  • VIDEO: Tips för att få bilderna att bli mer intressanta
  • VIDEO: Mer levande videos

Kommentera gärna om ni har andra önskemål 

Nu ska jag fortsätta med mitt🙂

Kommentera

