Bästa köpets lärling

God Eftermiddag
Nu har vår lilla tur tagit slut och vi är hemma igen. Jag har stor diskat och ska nu snart sortera kylskåpets alla varor så att man ser varorna och så att de inte gömmer sig bakom och blir gammalt.

Vi köpte lite små saker och jag köpte någonting som jag har saknat så innerligt och som är mitt bästa köp på länge:)
20120330-164238.jpg

50:- och jag har redan jobbat sönder den🙂 ett bra redskap med andra ord.

Nej nu ska jag fortsätta medan Hubbi ska kolla på Trollkarlens Lärling med Nicolas Cage i huvudrollen:) grym film!

Kommentera

