Vad skulle ni säga om det?

God Kväll!
Hoppas att ni har en bra Söndagskväll, jag har en jättebra sådan. Sitter nu och tittar på BB, har inte sett så mycket av det under veckan som varit. Imorgon är det dags för en skoldag (usch), jag vill spendera tiden hemma de sista månaderna av skolan. Men men måste dit i alla fall.

Jag har ett projekt på gång och tänkte fråga er vad ni tycker om den.
Som ni har märkt så är jag väldigt intresserad av fotografering och vill ha mycket kommentarer på mina bilder som jag jobbar för och publicerar åt er här på bloggen. Men för att göra det enkelt för alla och speciellt för mina läsare och tittare så har jag tänkt på att göra en EGEN HEMSIDA.

En egen hemsida med fokus på mina bilder, en foto-hemsida med andra ord.
Vad tycker ni om det?

Kommentera

