Bheads med stål av Tintin

God Kväll!
Nu har jag och älskling installerat oss här hemma igen. Efter en lång dag på olika aktiviteter idag så kom vi hem och jag bytte om till träningskläder nästan på direkten.

Jag joggade min vanliga runda plus lite mer i början av rundan därför idag skulle jag stanna till vid Coop innan jag joggade hemåt (2 min från hemmet). 2.8 km på 17.30 så det får duga för denna dag. Vi hade i planerna att äta någon sallad från pizzerian ikväll men vi båda känner oss inte så speciellt hungriga på det så det får bli något enklare här hemma.

Under vårt äventyr idag så gick vi lite på stan och jag hittade dessa för 69:-/st!


Bobble Heads 🙂 jag kände att de var ett måste då de var så billiga. Får annars ge 150:-/st på nätet + frakt också. Sen innan vi åkte hem så hämtade jag ut ett paket som innehöll:


Tintin filmen som steelbook. Exklusivt från hemmakväll som är det enda företaget som säljer steelbook av denna film i Sverige. Har ni sett Tintin filmen?

2 thoughts on “Bheads med stål av Tintin

Kommentera

