Jag vann en tävling!

God Dag!
Då har man kommit hem både från coop och fotograferingen. Jag och Mangan hittade nya vägar vid guldgruvan men inga märkvärdiga motiv just där men längre in i skogen så kommer det motiv vi båda längtat efter under hela detta år. Även mycket vårtecken har visat sig. Bilder kommer senare idag.

Jag & Älskling var och handlade lite små saker till middagen som Älskling står för idag. Jag ska väl gå och vila sen så att jag orkar med jobbet inatt. Imorgon blir en tung arbetsdag.

  • Först 21-07.30 inatt sen imorgon blir det
  • 14-22, eftermiddags pass

Tur att man är ung och behöver pengar. Kunskapen är det viktigaste för mig.
Just nu visas simpson på tv, har aldrig fastnat för de gula figurerna.

Jag har en mycket trevlig bloggerska som anordnar tävlingar lite då och då. Jag har varit med på de flesta och för en gångs skull så VANN jag 🙂 Jag vann denna film:

har velat köpa den länge men det behövdes ju inte 🙂

 

6 thoughts on “Jag vann en tävling!

Kommentera

