3 Underbara Saker

God Dag
Tidigare var jag & far till Nora. Och nu har man en ny bil:) min gamla pärla har tackat för sig men vi ska behålla den. Det är nämligen så att jag äger samma modell och märke men en ny sådan. Så reservdelar som den gamla innehåller är ju relativt nya så det blir perfekt. En 92 års modell som har pedant körts av en tant, endast 11.500 på mätaren, jämfört med min gamla 29.880 🙂

Sedan efter att ha hämtat bilen så tog jag upp Älskling från skolan och åkte hem.

Väl hemma så drog jag och mangan ut på en runda med lite joggning. Det blev totalt 5.2 km på 33 min, så otroligt skönt och nu ska jag bara duscha och sen sova lite innan nattpasset 🙂

Med andra ord så har 3 underbara saker hänt sedan det tråkiga denna morgon.

20120321-133752.jpg

4 thoughts on “3 Underbara Saker

  1. Glad att du fått en ny bil nu älskling 🙂
    Vet att du tyckte de var jobbigt att ni hade bara en bil där ett tag plus att du fick en ny Opel nu att ha i skogen 😉
    Kommer sakna dig i natt min älskade bubbi ❤

Kommentera

