Usch! Försvinn!

God Morgon!
Denna morgon så åkte min Älskling till skolan i vanlig tid (som alltid) men innan hon gick iväg så sade hon en sak som jag inte ville höra. Det snöar!
Igår var det ju så underbart väder och jag läste att det skulle bli sol och fjorton plusgrader i veckan? Vart försvann den våren över en natt? USCH!

I alla fall, nu finns det frukost i magen och plugg gäller innan jag åker vidare för lite träning och jobb.
Ska nog ta ett gym pass idag, har ju varit ute och tränat en stund nu men efter inatt så kan jag nog inte vara ute och jogga. Halt ser det ut att vara.

 

2 thoughts on “Usch! Försvinn!

  1. Fya för snö. Håller med dig, en systemkamera är ett måste.
    Men inget man får plats med i en kvinnas handväska och inget man tar med sig när man skall ut en kort sväng. 🙂

Kommentera

