Ordning och reda

God Dag!
Då har man gjort det som man skulle göra. Skulle egentligen har varit på ett möte i skolan men jag var tvungen att göra det jag redan hade inbokat. Nu när det är klart så ska jag börja med plugg plugg.

Släppte ut rulle (katten) förut men det var ingen katt här när jag kom. Hon är ute och utforskar området då det är helt nytt för henne. Så sött liten katt det är.

Ska snart fixa i ordning Älsklings födelsedagspresent/er. Det kommer bli skitbra känns det som.
Hoppas allt är grönt bara. Men det tror jag nog.

Nu hör jag fåglarna kvittra och det kanske tyder på att solen är på väg in 🙂 hoppas!
Nej nu ska jag fortsätta med mitt. Bjuder på en fin bild från mitt arkiv:

Kommentera

