Utforska upp upp

God Eftermiddag
När jobbet var slut så blev jag med hem till päronen. Var där ett tag.

Väl hemma hos mig så blev det bara att byta om till träningskläder för då var det dags att jogga fram en ny vända. Jag brukar hitta på 3-4 olika rundor som jag kan välja beroende på humör och lust men också för att jag ska få variation i motioneringen. Måste ha variation.

20120315-170020.jpg
en runda som var delvis skogsterräng och grusväg. Mycket uppför men det tycker jag om. Just nu sitter jag och blir torr på altanen 🙂 hihi efter svettningar även fast jag har duschat.

Fick med mig 2 vinylskivor från päronen:)

20120315-170350.jpg
Nils Lofgren & Bryan Adams

Kommentera

