Sälja mina foton?

God Kväll!
Idag blev det en god middag efter vårt lilla besök på LIDL 🙂 lite couscous med köttfärssås. Det är bra att Hubbi fryser in sådant som kan vara bra att ha kvar. Jag brukar lägga det i en matlåda in i kylskåpet men då håller det inte lika länge.

Jag har fått inspiration av många bloggare/bloggerskor till att sälja saker/prylar. Funderar på om jag kan sälja något från mina mästerverk från foto-albumet? Vad tror ni om det? Många har sagt till mig ”åh den där bilden skulle vara fin som tavla” och varför inte försöka?

Säg gärna vad ni tror ?

4 thoughts on “Sälja mina foton?

Kommentera

