Jag ska till nya höjder

God Dag!
Har grejat lite efter att ha kommit hem från promenaden. Känner mig trött, men har varit uppe sedan 07.00 så jag förstår att jag känner mig lite trött då.

Beställde just lite grejer till kameran, kvalitets grejer:) både för att skydda linsen och lite annat roligt.
Detta innehöll min beställning….

Filteradapter – Så att jag kan använda olika filter på kamerans lins

UV-filter – Skyddar linsen från repor men också solljuset

Soft focus filter – Gör så att man får en mjukare bakgrund (oskarp)

3,5 mm stereo – 2xRCA kabel – Som jag ska ha till min skivspelare

Så där 🙂 det var min beställning 🙂 grejer som ska bli roliga att testa. Återkommer med omdöme.
Nej försöka plugga lite innan jag ska åka hemåt till päronen en sväng.

2 thoughts on “Jag ska till nya höjder

Kommentera

